Hjälptjänster

logo

Trygghetslarm

Ett trygghetslarm är
ett halsband eller ett armband med en knapp.

Du ska trycka på knappen om du behöver hjälp fort.

När du trycker på knappen
skickar larmet en signal till personal från vården.
Personalen kommer och hjälper dig.

Vill du ha trygghetslarm?

Du ansöker om trygghetslarm hos kommunens
bistånds-handläggare.

Sidansvarig

Senast ändrad

2017-03-02

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med en
bistånds-handläggare.

Telefonnumret till växeln är
0563-185 00.

KONTAKT

Måndag-torsdag 8.00-17.00
Fredag 8.00-16.00
0563-185 00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se