logo

Fritidshem 6-12 år

Fritidshem kallas ofta för fritids.

Barnen kan vara på fritidshemmet före och efter skolan om föräldrarna arbetar eller studerar.

Fritidshemmen är öppna på lov också.

Att söka plats på fritidshem

Om du vill söka plats på fritidshem ska du fylla i blanketten Ansökan barn-omsorg.

Du finner blanketten i Blankettarkivet.

Du ska skriva ut blanketten och fylla i uppgifterna.

Sidansvarig

Senast ändrad

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med förskole-chefen.

Telefon växeln 0563-185 00.