Hjälptjänster

logo

Fritid, idrott och kultur

Det finns många föreningar i Hagfors kommun.

Klicka här
/Länk till föreningsregistret/
för att söka efter en förening
som du vill veta mer om.


Om du vill fiska
måste du ha fiskekort.
Fiskekortet kan du köpa hos

  • Turist-informationen i Hagfors
  • ICA Åhström i Råda
  • Björnbyn i Råda
  • Granberg i Basterud
  • Wildmarksliv i Ekshärad


Badplatser

Det finns fina badplatser
i Hagfors kommun.

Klicka här /länk/ för att se
vilka badplatser det finns.
Texten är inte lättläst.


Vandra i naturen
Det finns fina vandrings-leder
där du kan gå i naturen

Klicka här /länk/ för att se
vilka vandrings-leder som finns.
Texten är inte lättläst.


Sidansvarig

Senast ändrad

2017-06-07

Har du frågor?  

Om du vill fråga något
kan du ringa till turist-informationen.

Telefonnumret till turist-informationen
är 0563-187 50.

KONTAKT

Måndag-torsdag 8.00-17.00
Fredag 8.00-16.00
0563-185 00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se