logo

Fritid, idrott och kultur

Det finns många föreningar i Hagfors kommun

Klicka här
/Länk till föreningsregistret/
för att söka efter en förening som du vill veta mer om.

Om du vill fiska

måste du ha fiskekort.
Fiskekortet kan du köpa hos

  • Turist-informationen i Hagfors
  • ICA Åhström i Råda
  • Björnbyn i Råda
  • Granberg i Basterud
  • Wildmarksliv i Ekshärad

Badplatser

Det finns fina badplatser i Hagfors kommun.

Klicka här /länk/ för att se vilka badplatser det finns. Texten är inte lättläst.

Vandra i naturen

Det finns fina vandrings-leder
där du kan gå i naturen

Klicka här /länk/ för att se
vilka vandrings-leder som finns.
Texten är inte lättläst.

Sidansvarig

Senast ändrad

Har du frågor?

Om du vill fråga något kan du ringa till turistinformationen.

Telefonnumret till turist-informationen är 0563-187 50.