logo

Boende

Om det är svårt för dig att klara dig hemma kan du kanske flytta till
en bostad med särskild service.

Där finns det personal som kan hjälpa dig med sådant du behöver hjälp med.

I Hagfors kommun finns gruppbostäder, serviceboende och korttidsboende.

Du ansöker om bostad med särskild service hos kommunens LSS-handläggare.

Sidansvarig

Senast ändrad

Har du frågor?

Om du vill fråga något kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med en LSS-handläggare.

Telefonnummer växel 0563-185 00.

KONTAKT

0563–185 00
Måndag–fredag 08.00–16.00
Lunchstängt 12.00–13.00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se

Följ Hagfors kommun på facebook.