- Startsida
- > Lättläst
- > Du som har funktionshinder
- > Daglig verksamhet
Daglig verksamhet
Du ska ha något att göra som passar dig på vardagarna.
Daglig verksamhet kan vara ett arbete eller något annat som passar dig.
För att få daglig verksamhet ska du ha fyllt 18 år. Du får inte gå i skolan eller ha något annat arbete.
Du ansöker om daglig verksamhet hos kommunens LSS-handläggare.
Sidansvarig
Senast ändrad
Har du frågor?
Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med en
LSS-handläggare.
Telefonnummer växel 0563-185 00.
