logo

Daglig verksamhet

Du ska ha något att göra som passar dig på vardagarna.

Daglig verksamhet kan vara ett arbete eller något annat som passar dig.

För att få daglig verksamhet ska du ha fyllt 18 år. Du får inte gå i skolan eller ha något annat arbete.

Du ansöker om daglig verksamhet hos kommunens LSS-handläggare.

Sidansvarig

Senast ändrad

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med en
LSS-handläggare.

Telefonnummer växel 0563-185 00.

KONTAKT

0563–185 00
Måndag–fredag 08.00–16.00
Lunchstängt 12.00–13.00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se

Följ Hagfors kommun på facebook.