Hjälptjänster

logo

Trygghetslarm

Ett trygghetslarm är ett halsband eller ett armband med en knapp.

Du ska trycka på knappen om du behöver hjälp fort.

När du trycker på knappen skickar larmet en signal till personal från vården.
Personalen kommer och hjälper dig.

Vill du ha trygghetslarm?

Du ansöker om trygghetslarm hos kommunens bistånds-handläggare.

Sidansvarig

Senast ändrad

Har du frågor?

Om du vill fråga något kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med en
biståndshandläggare.

Telefonnummer växel 0563-185 00.

KONTAKT

0563–185 00
Måndag–fredag 08.00–16.00
Lunchstängt 12.00–13.00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se