- Startsida
- > Lättläst
- > Förskola, fritidshem och skola
- > Gymnasieskola
Gymnasieskola
I Hagfors finns Älvstrandsgymnasiet.
På Älvstrandsgymnasiet kan du välja
mellan flera program.
Du kan läsa mer på Älvstrandsgymnasiets hemsida.
Texten där är inte på lättläst svenska.
Sidansvarig
Senast ändrad
Har du frågor?
Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med
studie- och yrkesvägledaren
på Älvstrandsgymnasiet.
Telefon växeln 0563-185 00.
