logo

Gymnasieskola

I Hagfors finns Älvstrandsgymnasiet.

På Älvstrandsgymnasiet kan du välja
mellan flera program.

Du kan läsa mer på Älvstrandsgymnasiets hemsida.
Texten där är inte på lättläst svenska.

Sidansvarig

Senast ändrad

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med
studie- och yrkesvägledaren
på Älvstrandsgymnasiet.

Telefon växeln 0563-185 00.

KONTAKT

0563–185 00
Måndag–fredag 08.00–16.00
Lunchstängt 12.00–13.00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se

Följ Hagfors kommun på facebook.