Hjälptjänster

logo

Lite om Hagfors kommun

Hagfors kommun finns i Värmland.

Det bor nästan 12 tusen människor i Hagfors kommun.

Här finns 2 större tätorter.
Det är Hagfors och Ekshärad.

Du kan åka med bil, buss eller flyg
om du vill åka till Hagfors.

Det är 9 mil till Karlstad.
Det är 23 mil till Oslo.
Det är 33 mil till Göteborg och Stockholm.

På Google Maps kan du se Hagfors (klicka här)länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Sidansvarig

Senast ändrad

2018-04-11

KONTAKTUPPGIFTER

    KONTAKT

    Måndag-torsdag 8.00–17.00
    Fredag 8.00–16.00
    0563-185 00

    Dalavägen 10
    683 80 Hagfors
    kommun@hagfors.se