logo

Lite om Hagfors kommun

Hagfors kommun finns i Värmland

Det bor nästan 12 tusen människor i Hagfors kommun.

Här finns 2 större tätorter. Det är Hagfors och Ekshärad.

Du kan åka med bil, buss eller flyg om du vill åka till Hagfors.

  • Det är 9 mil till Karlstad.
  • Det är 23 mil till Oslo.
  • Det är 33 mil till Göteborg och Stockholm.

Sidansvarig

Senast ändrad

KONTAKT

0563–185 00
Måndag–fredag 08.00–16.00
Lunchstängt 12.00–13.00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se

Följ Hagfors kommun på facebook.