logo

Bil, buss och flyg

I Hagfors kommun finns det både bil, buss och flyg att resa med.

Det går flera bussar till och från Hagfors varje dag.

Flygplatsen heter Hagfors Airport. Den finns vid riksväg 62.

Flyget går från Torsby till Hagfors och sedan till Arlanda två gånger varje vardag.
Flyget går från Arlanda till Hagfors och sedan vidare till Torsby två gånger varje vardag.

Här kan du läsa mer
När du klickar på en länk här nedanför kommer du till andra hemsidor.
Där kan du läsa mer.
Du kan se tidtabeller.
Texterna är inte skrivna på lättläst svenska.

Värmlandstrafik Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Hagfors Airport

Sidansvarig

Senast ändrad