Hjälptjänster

logo

Bil, buss och flyg

Hagfors ligger vid länsväg 246.

Det går flera bussar till och från Hagfors varje dag.

Flygplatsen heter Hagfors Airport.
Den finns vid riksväg 62.

Flyget går från Torsby till Hagfors
och sedan till Arlanda två gånger varje vardag.
Flyget går från Arlanda till Hagfors
och sedan vidare till Torsby två gånger varje vardag.

Här kan du läsa mer
När du klickar på en länk
här nedanför kommer du till andra hemsidor.
Där kan du läsa mer.
Du kan se tidtabeller.
Texterna är inte skrivna på lättläst svenska.

Värmlandstrafiklänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Hagfors Airport

Sidansvarig

Senast ändrad

2017-06-07

KONTAKT

Måndag-torsdag 8.00-17.00
Fredag 8.00-16.00
0563-185 00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se