Hjälptjänster

logo

Lite om Hagfors kommun

Hagfors kommun finns i Värmland.

Det bor nästan 12 tusen människor i Hagfors kommun.

Här finns 2 större tätorter.
Det är Hagfors och Ekshärad.

Du kan åka med bil, buss eller flyg
om du vill åka till Hagfors.

Det är 9 mil till Karlstad.
Det är 23 mil till Oslo.
Det är 33 mil till Göteborg och Stockholm.

På Google Maps kan du se Hagfors (klicka här)länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Sidansvarig

Senast ändrad

2017-06-07

KONTAKT

Måndag-torsdag 8.00-17.00
Fredag 8.00-16.00
0563-185 00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se