Hjälptjänster

logo

Hemtjänst

Om du behöver hjälp hemma kan du få det av hemtjänsten.

Du kan få hjälp på dagen, kvällen och på natten.

Du ansöker om hemtjänst hos
kommunens biståndshandläggare.

Biståndshandläggaren hälsar på hos dig.

Biståndshandläggaren pratar med dig
om vilken hjälp du vill ha.

Sidansvarig

Senast ändrad

2018-04-11

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med en
biståndshandläggare.

Telefonnumret till växeln är
0563-185 00.

KONTAKT

Måndag-torsdag 8.00-17.00
Fredag 8.00-16.00
0563-185 00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se