Hjälptjänster

logo

Fritid, idrott och kultur

Det finns många föreningar i Hagfors kommun.

Klicka här
/Länk till föreningsregistret/
för att söka efter en förening
som du vill veta mer om.


Om du vill fiska
måste du ha fiskekort.
Fiskekortet kan du köpa hos

  • Turist-informationen i Hagfors
  • ICA Åhström i Råda
  • Björnbyn i Råda
  • Granberg i Basterud
  • Wildmarksliv i Ekshärad


Badplatser

Det finns fina badplatser
i Hagfors kommun.

Klicka här /länk/ för att se
vilka badplatser det finns.
Texten är inte lättläst.


Vandra i naturen
Det finns fina vandrings-leder
där du kan gå i naturen

Klicka här /länk/ för att se
vilka vandrings-leder som finns.
Texten är inte lättläst.


Sidansvarig

Senast ändrad

2019-10-01

KONTAKTUPPGIFTER

    Har du frågor?

    Om du vill fråga något kan du ringa till turist-informationen.

    Telefonnumret till turist-informationen
    är 0563-187 50.

    KONTAKT

    Måndag-torsdag 8.00–17.00
    Fredag 8.00–16.00
    0563-185 00

    Dalavägen 10
    683 80 Hagfors
    kommun@hagfors.se