Hjälptjänster

logo

Stöd och hjälp

Alla som bor i Hagfors kommun har rätt
att få hjälp och stöd.

Sociala avdelningen hjälper
barn, ungdomar  och vuxna
som har det svårt.

Sociala avdelningen hjälper människor
som inte har tillräckligt med pengar.
De kan få socialbidrag.

 
Socialförvaltningen hjälper människor
som dricker för mycket alkohol
eller har problem med andra droger.


Sidansvarig

Senast ändrad

2018-04-11

KONTAKTUPPGIFTER

    Har du frågor?

    Om du vill fråga något
    kan du ringa till kommunens växel.

    Be att få prata med en socialsekreterare.
     
    Telefonnumret till växeln är
    0563-185 00.

     

    Om du klickar här kan du läsa mer om socialbidrag.
    Den texten är inte skriven på lättläst svenska.

    KONTAKT

    Måndag-torsdag 8.00–17.00
    Fredag 8.00–16.00
    0563-185 00

    Dalavägen 10
    683 80 Hagfors
    kommun@hagfors.se