logo

Förskola 1-5 år

Barnen kan vara på förskolan när föräldrarna arbetar eller går i skolan.

Förskola har tidigare kallats för dagis.

Att söka plats på förskola

Om du vill söka plats på förskola
ska du fylla i blanketten Ansökan barnomsorg.
Du finner blanketten i Blankettarkivet.

Du ska skriva ut blanketten
och fylla i uppgifterna.

Sidansvarig

Senast ändrad

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med förskole-chefen.
Telefon växeln 0563-185 00

KONTAKT

0563–185 00
Måndag–fredag 08.00–16.00
Lunchstängt 12.00–13.00

Dalavägen 10
683 80 Hagfors
kommun@hagfors.se

Följ Hagfors kommun på facebook.