Logotyp Hagfors kommun

Hemtjänst

Om du behöver hjälp hemma kan du få det av hemtjänsten.

Du kan få hjälp på dagen, kvällen och på natten.

Du ansöker om hemtjänst hos kommunens biståndshandläggare.

Biståndshandläggaren hälsar på hos dig.

Biståndshandläggaren pratar med dig om vilken hjälp du vill ha.

Sidansvarig

Senast ändrad

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med en
biståndshandläggare.

Telefonnummer växel 0563-185 00.